Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Αστο φιλε σας εχουμε παρει χαμπαρι...

Απαντηση στην αναρτηση http://aftoxthonas.blogspot.com/2009/01/blog-post_05.htmlτου blog http://aftoxthonas.blogspot.com/
Φιλαρακο,
μαλλον υπαρχει μεγαλη θολουρα στο κρανιο σου.
Προφανεστατα, ολο σου το παραμυθι,εστιαζεται στην λεγομενη φυσικη / σωματικη βια , που ειναι ενα μονο μικρο μερος...
Αγνοεις - εσκεμμενα η οχι μου ειναι αδιαφορο -την ψυχολογικη/ ηθικη βια ,που ειναι η πλεον δεδομενη αλλα και πλεον αποτελεσματικη.....
Δεν χρειαζεται να με αγγι ξεις, φιλε μου,για να ασκησεις βια.Οταν μου καψεις το σπιτι , το μαγαζι, το αυτοκινητο , με αλλα λογια καταστρεψεις το μοχθο μιας ζωης ,ΤΟΤΕ ΑΣΚΕΙΣ ΒΙΑ ,ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
Οταν ουρλιαζεις στο παιδι σου, ασκεις βια ,κι ας μη το χτυπας...
Η σεξιστικη/ρατσιστικη σου συμπεριφορα στην υπαλληλο σου και στους κατωτερους σου ειναι ασκηση βιας...
Με αλλα λογια , οταν λειπει ο σεβασμος στον Αλλο , ο διαλογος ,η καταλλαγη , η συνδιαλεξη , η συνυπαρξη , τοτε η βια γινεται ο παρονομαστης της ανθρωπινης συμπεριφορας....
Γιατι ,αν ηταν ετσι φιλε μου, τοτε ουτε τα δακρυγονα ουτε τα χημικα σε χτυπανε...ομως ασκουν βια ασυζητητι...
Ακομα και η ιδια η εμφανιση των ΜΑΤατζηδων ασκει βια, οπως βια ασκει και η κουκουλα σου , φιλαρακο
Και βεβαια οι μπουκαλες σου με την βενζινη οχι μονο ασκουν βια και τρομοκρατουν τυφλα και αδιακριτα , αλλα ειναι δολοφονικα οπλα που μπορουν να καψουν και να σκοτωσουν και μαλιστα πιο βασανιστικα απο μια σφαιρα...
Και θελεις να μας πεις δηλαδη ,οτι πετας πετρουλες, ετσι -στον αερα ,χωρις σημαδι και σκοπο - απλως για εξασκηση.....
Σκεφτηκες ποτε σε τι λουκι εβαλες ολους αυτους που περιποιηθηκες με τοση κοινωνικη συνειδηση.....Αυτο που αρνιεσαι στον εαυτο σου -συστημα , τραπεζες ,μισθωτη εργασια -εσπρωξες με το ζορι τον αλλον ,και με το ζορι τον εστειλες ακομα πιο βαθεια στην αγκαλια της Τραπεζας και του Στστηματος.......
Και ολα αυτα τα σπασμενα ρε μαγκα μου , ποιος θα τα πληρωσει ;;;;ΓΙΑΤΙ , ΕΣΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ , ΜΑΛΛΟΝ , ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΦΟΡΟΥΣ...
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΤΡΟΠΟΛΕΜΟ !!!!
Αληθεια , τις ΜΟΛΟΤΩΦ , με τα λεφτα της μαμας σου τις αγοραζεις ,η δουλευεις καπου; Και τι σοι δουλεια ειναι αυτη που μπορεις να λειπεις τοσες μερες και να ξενυχτας αλλες τοσες .....
Μηπως τελικα , μαγκα μου ,εχεις και εσυ το τροπο σου , με το Συστημα που μαχεσαι , ΤΑΧΑ μου ;;;;;
Γιατι μαλλον κι εσυ ,ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ,ΤΟ ΠΙΟ ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΠΟΤΕ
Γιαυτο ,ΑΣΕ ΦΙΛΕ , ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου