Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Κον ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Υπουργο Οικονομιας κ.λ.π.

Με λιγα λογια ,Υπουργε μου,αυτο που αναγγειλατε ,και αφορα τους περισσοτερους Ελληνες -αλλα ΟΧΙ ΟΛΟΥΣ- λεγεται πολυ απλα ΛΗΣΤΕΙΑ...
ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΕΤΣΙ...Αυτο λεει ο απλος κοσμακης ....Να τα παρετε απο τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ, απο τους ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ και απο τα GOLDEN BOYS....
Eγω ετσι κι αλλιως τους φορους μου τους εχω πληρωσει...Και ας μη βλεπω προκοπη ...Κι ας μη βλεπω που πανε τα λεφτακια μου καθε χρονο...Γιατι εγω ουτε δρομους βλεπω,ουτε σχολεια,ουτε Υγεια,ουτε Αμυνα...Και να μου ξαναζητας κι αλλα απο πανω...θα στο πω απλα...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ..ΑΝΑΠΟΔΑ ΝΑ ΜΕ ΓΥΡΙΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΕΡΜΑ....
Ηδη το ριξαμε στη τρελλα..
Και που'σαι ? Μην κοιτας τους δεικτες Ανεργιας...σε λιγο θα μας παρακαλας να δουλεψουμε αλλα που ορεξη για δουλεια...Αν ειναι να δουλευεις απο το πρωι ως το βραδυ για να στα τρωνε οι δια-φοροι αετονυχηδες και οι συνεταιροι τους...ε, τοτε ,να μενει το βυσσινο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου