Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Σχολια

ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.......

1)....η αφθονια δεν πρεπει να βοηθαει μονο τους πλουσιους, η καλοτυχια δεν πρεπει να υπηρετει μονο τους τυχερους, τα πλουτη δεν πρεπει να πλουτιζουν μονο μερικους αλλα ολους...

απο την ομιλια του Gordon Brown στο Αμερικανικο Κογκρεσο...

Την ιδια στιγμη οι Ευρωπαιοι Ηγετες,μοιραιοι,αβουλοι,καθηλωμενοι,σε συνταγες των 90'ς, κηρυσσουν αλληλεγγυη στις τραπεζες και στρεφουν τα νωτα στις πληττομενες κοινωνιες.Αυτη η εθελοτυφλια ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΙΣΗ....


ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.....

Εχεις πλακα Κε Υπουργε.....
Μη τυχον και σου περασε απο το μυαλο,ετσι τυχαια οτι ΕΓΩ ο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΣ εχω μπουχτισει να δουλευω 12-14 ωρες την ημερα ,για να μου τα τρωνε αλλοι...Αν σε αυτο τον τοπο ειναι αμαρτια να παραγεις πλουτο, να κανεις περιουσια,να βοηθας κοσμο να επιβιωσει απο την δικη σου δουλεια...Ε τοτε,πριν μου τα φατε εσεις και καμποσοι αλλοι που δεν τους τα χρωσταω...προτιμω λοιπον να σταματησω να δουλευω ετσι,να στειλω στο σπιτι τους οσους δουλευουν πλαι μου και δεν μπορω πλεον να υποστηριξω χαρις σε σενα....να αφησω λιγωτερη κληρονομια στους δικους μου,και να ζησω ΕΓΩ μεγαλε...
Θα βγαζω λιγωτερα αλλα θα τα τρωω καλυτερα,θα ζησω ομορφοτερα,και μακρυα απο σας...Και τοτε θα δουμε που θα βρειτε εισοδηματα να φορολογησετε,ειδικα αν γινουμε πολλοι...
Γιατι , αν η μεσαια ταξη,το ριξει στην τρελλα Κε ΥΠΟΥΡΓΕ, τοτε απο που θα κανεις τις τραβηχτικες σου ,μεγαλε;;;;;;Οι μικροι ετσι κι αλλιως δεν εχουν,τους μεγαλους δεν μπορεις να τους πιασεις...Τουλαχιστον,δειξε δικαιοσυνη και ρεαλισμο προς εμας τους υπολοιπους....
ΓΙΑΤΙ Η ΜΠΟΡΑ ...ΕΡΧΕΤΑΙ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου